In sommige gevallen heeft de bewoner ineens geen warm tapwater. Hieronder een flowchart om dit probleem op te
lossen.
Flowchart
1.
Controleer of het groene ledje aan staat op de startpagina tank of (warm)tapwater. Druk op
een
knop op de bedieningsinterface om het display te verlichten.
Druk op het huisje tot tapwater of
tank verschijnt. Controleer of het groene ledje boven de aan-/uit-knop brandt. Zo niet, druk op
deze knop om het ledje groen te laten branden.
Ga naar de volgende stap als tapwater of tank niet als startpagina wordt
weergegeven.
2.
Open het gevorderde gebruikersniveau: ga naar het menu (knop rechtsonder) en houd de knop linksboven
(i-knop) ingedrukt tot 'informatie' verschijnt.
Ga naar
gebruikersinstellingen > display > beschikbare homepages en wijzig de tank of
tapwater naar 'Ja'. Ga terug
naar
het beginscherm en druk op het huisje om te controleren of tapwater kan worden ingeschakeld (stap 1).
3.
Controleer of er een knipperend i-symbool in de bedieningsinterface zichtbaar is. Zo ja, druk dan de
informatieknop in (links bovenin) om de storing te weergeven.