Deze storing is eerder een melding dan een storing. De oorzaak kan
liggen aan de configuratie en/of het gedrag (de wensen) van de bewoners. Maar ook aan componenten van de
warmtepomp.
Controleer de desinfectie: -dag, -tijd,
-graden en -duur. Het advies is om een tijdstip te kiezen wanneer geen tapwater wordt genomen, op
60 graden en 40
minuten lang. De standaardinstelling voor dag en tijd is vrijdagnacht om 01:00.
Let op. Ook als 2 uur alvorens de start van de desinfectiecyclus tapwater wordt afgenomen, vergroot dit de
kans op AH-00.
Om de melding AH-00 uit het systeem te halen moet de desinfectie uit- en ingeschakeld worden. Bij beide
veranderingen moet de unit opnieuw opstarten.
Ga naar het menu > tank > desinfectie >
activatie op nee. Druk na de verandering op het huisje en start de unit opnieuw
op. Herhaal dit proces, maar
stel de activatie in op ja.
Een andere manier: parameter 2-01 tijdelijk wijzigen naar 0 en na herstart terug naar 1.
2.
Ga naar het menu > installateurinstellingen > overzicht instellingen en controleer de volgende
configuratie:
Standaard desinfectie instellingen
2-00 op 5: desinfectiedag
(0 = elke dag, 1 t/m 7 = ma t/m zo).
2-01 op 1: desinfectie activatie
(0 = 'nee', 1 = 'ja').
2-02 op 1: desinfectietijdstip(in uren).
2-03 op 60: desinfectie-eindtemperatuur.
2-04 op 40: desinfectieduur (in minuten).
2-06 op 0;
4-00 op 1;
6-00 op 3;
6-08 op 5;
6-0D op 0;
(indien geen weekprogramma, 6-0D op 0, anders op 1 (warmhouden + programma)
of op 2 (alleen programma))
8-01 op 95;
8-02 op 0,5.
Configuratie back-up heater:
Binnendeel eindigt met 6V:
4-0A op 0;
6-03 op 2,0;
Binnendeel eindigt met 9W:
4-0A op 1;
6-03 op 3,0;
6-04 op 6,0.
Extra aandacht voor wandmodellen:
E-05 op 1;
E-06 op 1;
E-07 op 0.
3.
Om te testen of de desinfectie behaald kan worden, kunt u in het menu > gebruikersinstellingen >
datum/tijd wijzigen naar 2 minuten alvorens de desinfectie.
Monitor in het menu > informatie > sensoren en in het menu >
informatie >
stelmotoren
de temperaturen en componenten, zodat u ziet wat de unit doet tijdens de cyclus.
Als de configuratie of het gedrag van de bewoners niet de oorzaak zijn, dan kan het elektrisch element, de
voeding en/of het koelmiddelcircuit de
oorzaak zijn.
Bekijk de Daikin e-Care app
voor het meten van het element en de voeding.
4.
Vergeet niet om de datum en tijd van de warmtepomp, en de desinfectie activatie weer terug te zetten.